Rokiczanka – Oj, zagraj mi muzyko!


Skończyliśmy cykl podań ludowych Józefa Ciechonia, więc myślę że teraz warto przedstawić nową piosnkę zespołu Rokiczanka, która miała swoją premierę 2016 roku. Oto ona.

 

Do tej wideo dodajemy także słowa piosenki:

Oj, zagraj mi muzyko, zagraj mi i graj mi, zagraj mi i graj mi.
Mam ja jedno serce, nie zabieraj że mi /x2
Ref.: Oj nie nie, moje kochanie
Bo mnie mama bije za całkowanie.

Oj, zagraj mi muzyko, zagraj mi do ucha, zagraj mi do ucha.
Niech ze mną zatańczy kochana dziewucha /x2
Ref.: Oj nie nie, moje kochanie
Bo mnie mama bije za całkowanie.

Oj lubię ja śpiewanie i to ładne granie, i to ładne granie.
Wesołe chłopaki i to tańcowanie. /x2
Ref.: Oj nie nie, moje kochanie
Bo mnie mama bije za całkowanie.

Oj matulu, tatulu – chłopcy za mną gonią, chłopcy za mną gonią.
Uciekaj córeczko, przykrywaj se dłonią. /x2
Ref.: Oj nie nie, moje kochanie
Bo mnie mama bije za całkowanie. (x4)

16 komentarzy do “Rokiczanka – Oj, zagraj mi muzyko!

      • Ja u tego turbo-pseudo-germańca wrzuciłem już dwa komentarze z dodanym moim linkiem. Ale ani jednego nie zaakceptował. Ciekaw jestem czy i na mnie wysmaży bumagę. Jeśli on jest z Uj – to wszystko jasne…

        Nie wiem, czy pamiętasz, UJ zamknął kiedyś Pracownię Źródeł Orientalnych i Numizmatyki w momencie, gdy dr Urszula Lewicka-Rajewska opracowała już przekład dzieł arabskiego historyka Al-Masudiego mający ukazać się w serii Źródła arabskie do dziejów Słowiańszczyzny. I przez to jej praca poszła na marne. Pisałem wtedy protest do władz UJ:
        https://opolczykpl.wordpress.com/2013/07/02/list-otwarty-do-wladz-uniwersytetu-jagielonskiego/

        Naturalnie nic to nie dało, ale milczeć nie można…

      • Szczerze mówiąc w 2013 roku jeszcze nie znałem Twojego bloga, a i o sprawie nic nie wiedziałem. Brakuje właśnie takich opracowań, bo skoro w manuskryptach arabskich tak dużo zachowało się niezbadanego materiału, to uniwersytety powinny poświęcać czas i pieniądze na badania ów pism.

        Inaczej potwierdza się że allochtoniczny beton na UJ nie chce dopuścić do jakichkolwiek odkryć związanych ze słowiańszczyzną.

    • Tak przy okazji, czy w ogóle ktoś słyszał o jakimś „genie germańskim”. Genetyka wyraźnie pokazuje, że są to mieszańce – kundle.

      • Tak – szwajcarska firma genetyczna Igenea stwierdziła u Niemców 6 % genów germańskich. Słowiańskich 30 % i ok. 50 % zachodnioeuropejskich/celtyckich. Początkowo Niemcy chcieli te celtyckie uznać „germańskimi”, ale okazało się, że we Francji i Anglii tych domniemanych „germańskich” genów byłoby o wiele za dużo i że to Francja i Anglia musiałyby nazywać się Niemcy,a Niemcy Francją/Anglią.

      • A jakąż to nazwę nadano temu „genowi germańskiemu”, jaka to haplogrupa”? Hg kundel?

      • Ps.
        Procenty to enigmatyczne przedstawienie sprawy. W genetyce przedstawia się haplogrupy (nazwy) w rozkładzie procentowym. Same procenty nie wiele znaczą.

      • To po co podpierać się czymś, czego się nie wie?
        Może zaczniemy podpierać się nieomylnymi słowami papieża, podając, że to jego tajemnica?
        Dla kogo te tajemnicze badania Szwajcarów były? Do szuflady pt. „Przed przeczytaniem spalić”?

  1. Nie zapominajmy, że UJ, jeszcze jako Akademia Krakowska pełnił funkcję kościelnego cenzora w Rzeczypospolitej i zakazał publikacji dwóch z pięciu traktatów Frycza Modrzewskiego.
    Jak widać ta niechlubna tradycja nadal jest przez UJ kontynuowana, tyle że „Pan” teraz inny.

Skomentuj

